fredag den 5. februar 2010

Kreativ udvikling.

I dag var min sidste dag på arbejde. Starter på skolen på onsdag, så jeg har lige et par dage til at blive helt klar i. (skal tjekke min garderobe igennem, for at finde andet end arbejdstøj!)

Det er altid lidt mærkeligt, den sidste dag på en arbejdsplads. Havde virkelig svært ved at slæbe mig på arbejde imorges. Skulle ud til nogle dejlige mennesker, men gad bare ikke. Den der, nu er det alligevel slut-følelse, og så kan det hele jo egentlig bare rende mig. Så trak den lige lidt længere end normalt.
Kom endelig af sted og havde en god dag. Er dog stadig glad for at det er overstået, og at jeg nu er helt færdig med at gøre rent for folk. Arbejdet har været fint, men jeg kan bare ikke skrubbe flere toiletter eller vaske flere gulve. Det hænger mig så langt ud af halsen, at man skulle tro det var løgn.

Det er på tide med noget luftforandring. Det får jeg så fra på onsdag. Skal starte på den mest inspirerende og kreative skole jeg nogensinde har set. Sidst jeg var der, var den dag lægen sagde stress-reaktion og jeg sygemeldte mig selv. Var til optagelsessamtale halvanden time før jeg var ved lægen. Fatter stadig ikke hvordan fanden jeg kunne hænge sammen til det. Husker dog stadig den varme der spredte sig i hele kroppen da jeg var der. Hele miljøet deroppe er så dejligt befriende og kreativt. Og jeg har lært så meget på den skole før. Så på trods af min tvivl om uddannelsen, glæder jeg mig så meget til at komme derop. <3


Sidder med en lidt stresset og små melankolsk stemning i hele kroppen lige nu. (og har haft den VILDESTE cola-trang hele dagen) Er lidt i tvivl om, jeg har brug for luftforandring på flere punkter i mit liv. Min krop prøver i hvert fald, at sige at noget stadig ikke er godt nok. Indtil videre vil jeg dog lige starte på skolen og få en god start der, før jeg ser om jeg skal lave flere store ændringer i mit liv. En ting af gangen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar