mandag den 15. februar 2010

Blåbær og accai

I en the. Som i følge pakken er über sund. Jeg vil selvfølgelig ikke bestride at the er sundt, men tvivler nu på, den er det sundhedsmirakel pakken promoverer.

Har haft en god dag. Den var lang og mit hoved snurrede da jeg kørte hjem fra skole. Men nu sidder jeg her og slapper af med et glas the og har det egentlig meget godt. Efter mit cola stop har jeg drukket en hulens masse the. Har rippet en pakke hybenthe, en pakke kanelthe og en hel del hvid the oven i. Men nu er der ikke mere... Suk!

Desværre er der et virkelig dårligt udbud af the i lokalområdet, så måtte prøve noget nyt, i stedet for min elskede hybenthe. Det blev så førnævnte blåbær/accai the. Det bliver nok ikke en ynglingsthe. Den lugter lidt som sort the når man åbner pakken, og smagen og duften efter den er lavet, er lidt.. Lakrids(!?) agtig.

Faktisk, som navnet måske kan antyde, så var en del af meningen med denne blog at anmelde the. Skrive om den ro jeg finder i en god the og de tanker jeg får vendt når jeg drikker den. Det er så ikke blevet til så mange tanker om the, men til gengæld så har jeg fået drukket en hulens masse af den! Skål!

(Lakrids... bvadr!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar