tirsdag den 9. februar 2010

Tvivl

Havde egentlig skrevet en blog her til aften. Om frygten for ikke at lykkes og angsten for fiasko. Men er meget i tvivl om jeg skal smide den op igen. Gider jo heller ikke lyde som en eller anden tudesisse.

Starter i skole i morgen. Og det eneste jeg føler lige nu er egentlig frygt. Den frygt for ikke at lykkes og angsten for at det ikke er det, efterlader ikke plads til glæde og spænding. Så lige nu føler bare at dagen i morgen skal forsvinde, bare sådan sige 'puff' og væk var den. Findes ikke og fandtes aldrig.

Jeg ved jo godt, at lige meget hvad så får jeg noget ud af det. Om det så bliver glæden over at ville det, eller glæden ved at have prøvet det, tja det vil tiden vise.

Den anden blog var også om at jeg er kommet langt siden November, men lige nu? Lige nu ville jeg gerne, at jeg var kommet lidt længere.
Der er kun en ting at gøre og en ting at huske.
En vej frem, en dag ad gangen.

(ad er et mærkeligt ord)
http://sproget.dk/raad-og-regler/typiske-problemer/ad-eller-af

Ingen kommentarer:

Send en kommentar